Firma Hrdlička oznámila vítěze své soutěže o miliontou žádost své služby UtilityReport.
Miliontou žádost podal pan Michal Čejka z pražské firmy S com, která je dodavatelem telekomunikačních služeb.
Cenu, jímž je poukaz v hodnotě 10 000 Kč na relaxační pobyt dle svého výběru, předával Jaromír Prošek, obchodní ředitel firmy Hrdlička.
Michal Čejka se o službě UtilityReport dozvěděl ze stavebního úřadu a od kolegů.
Jak dlouho a jak často službu UtilityReport využíváte?
Uživatelem jsem asi 3 roky a řeším tak 5 až 10 staveb měsíčně.
Jaké má pro vás UtilityReport přínosy?
Jako projektant ocením jakékoliv administrativní ulehčení práce. Je velmi příjemné vědět, které síťaře oslovit a neztrácet čas zjišťováním těchto informací na stavebních úřadech. Rozhodně mi služba šetří čas.
Co bychom případně mohli ve službě UtilityReport doplnit nebo vylepšit?
Jediné, co mě napadá, zda by nešla přidat možnost vytvoření vlastní žádosti, kde by se dala popsat větší informovanost o stavbě, třeba přes jaké parcely jde trasa, nebo technické řešení a druhá volba by byla univerzální žádost, která je k dispozici doposud.
Setkal jste se někdy s jiným způsobem hromadného podání žádosti o vyjádření k existenci inženýrských sítí?
Ne.
Jakou máte zkušenost s informacemi o působnosti síťařů od stavebních úřadů?
Většinou se nám snaží poskytnout seznam, ale občas chybí údaje o způsobu podání žádosti nebo jsme po předložení dokladové části nuceni doplňovat stanovisko nějakého dalšího subjektu.
Využil jste někdy získání informací prostřednictvím žádosti o tzv. Územně plánovací informaci?
Já osobně ne, ale kolega s tím má zkušenosti. Každopádně potřebné údaje o správcích inženýrských sítí tím nezískáme.
Stalo se někdy, že jste opomenuli oslovit nějakého síťaře a zjistili se to až kolizí při výstavbě?
U staveb, kde jsme nebyli projektantem, k tomu někdy došlo, ale na akcích, které jsme si sami projektovali, doposud ne.
[zdroj web firmy Hrdlička]